VIDEO-CD

mg mgazo
Středa Březen 17 12:02:33 CET 2004

Martin Krizovsky wrote:

> Vec se ma asi takle ,
> kamarad mi dal CD na prepaleni , ze mu to mechanika nechce precist. Podle mych odhadu me v zahlavy asi 6 chyb.
> No , tak ksem to pretahl na disk a kdyz to chci vypalit jako video-cd tak nic...

Subory z VIDEOCD sa nedaju len tak skopirovat. Treba pouzit nejaky soft, napr
ISOBUSTER, ktory dokaze tie subory z disku vycitat. Potom sa daju znovu napalit.

Ano DIVX,Mpeg2 ... su lepsie, krajsie, mensie. Ja mam doma ale aj VHS a to je tiez 'kvalita'. A okrem toho na
niektore filmy je aj kvalita MPG1 az moc.

Suhlasim z dlzkou, ale uz su CDR 90min a 99min. Niektore filmy (rozpravky- Disney) tam v pohode vojdu,  pre deti
kvalita uplne staci a moze sa na DVD prehravat dookola.