Casove obmedzenie

Hugo KOTTAS testsysteme
Středa Březen 17 12:02:30 CET 2004

V Rusku je vsechno beznadejne. Ja bych tam kombinoval SW umisteny
cikcak na me karte, treba ve flash 89C52, a na HDD, plus HW funce.
Pristup BUSMASTER nebo s DMA, zadne volani portu.
Urcite tak, aby to bez meho HW nepracovalo. A pokud si schovate
povrchovou montaz pod velkeho bouka DIL, tak ani nemusim uznat
zaruku pokud se s tim krytem treba z 8080 neco stalo. A kdyz to
prikryjete 8031 a nechate ji delat nejakou ptakovinu s obcasnou odezvou
na vas program tak to ani nebude napadne.
Kracnout to lze, ale pokud k funkci potrebuji i HW tak je to tezsi.

Stejne jen honite cas. Radeji si sezente ruskeho distributora, ktery to
ohlida a bude mit zajem na dalsich kseftech. To je nejlepsi anticrack.

>Zdravim vsetkych,
>
>Dakujem za vsetky pripomienky. Moje postrehy:
>2. Je mi jasne, ze neexistuje dokonala bezpecnost. Hladam rozumnu
bezpecnost. K technickym detailom: zdrojaky mame, sami sme to pisa
>li. Siet ani inet nie je, je to standalone produkt, ale mozme do neho dat,
co chceme (t.j. napr. vlastny kluc, co minimalne zabrzdi