(Re: Tunelova dioda, ) dif. zosilnovac

Miroslav Soltisik soltisikm
Středa Březen 17 12:02:28 CET 2004

Dakujem vsetkym.

Nasiem som klasicku tunelovu diodu v predajni domace potreby ( ;-) ).
Vypredaj vsetkeho mozneho (asi z cias sociku).
Chudak predavacka nemala absolutnu SAJNU co tam ma.

Vysvetlenie:
Neviem ako, ale stara odisla (vyzera ze po mechanickom namahani).
Sluzi ako zdroj kratkych impulzov (radu pikosec.)
Uprava na pouzitie mikrovlneho tranzistora GaAs by zariadenie riadne
predrazila.
A to nie som si isty ci by hocijaky tranzistor zvladal prechodove casy
(parazitne kapacity), a prebudenie
(diode par V na "vstupe" nevadi).
Na novej stacilo upravit pracovny bod a uz to funguje.

Este raz vsetkym diky.

Kedze som vypadol z elektroniky na dlhsi cas a teraz uz len krutim hlavou
co vsetko sa dnes dodava v jednom chipe,
vie niekto poradit nahradu za MA3000?
= diferencialny zosilnovac do 130 MHz.

Dnes to bude asi nejaky operak. pasmo od 0 - 130 MHz (a viac), maly sum,
offset, dostupnost a
co najnizsia cena ;-)