Signalovy procesor

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:02:28 CET 2004

Zakladnim kriteriem pro rozhodnuti je charakter vysledne aplikace, jestli to
bude maloseriovka, nebo jestli se bude vyrabet v obrovskych seriich. Vyrazne
drazsi HW, ale levnejsi vyvoj maji floating point DSPcka (=> hodi se pro
male serie), levnejsi HW, ale proklate slozity a tim i drahy vyvoj aplikaci
maji fix point DSPcka.

			Jakub Serych