free vzorky

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:02:26 CET 2004

>PS. A co ON-Semi? Ked od Vas poprosim vzorku, poslete mi ju? ;-)

Zkusme vzit take v uvahu, proc firmy rozesilaji vzorky. Rozhodne primarnim ucelem neni udelat nekomu radost.

Asi hlavni ucel je vybavit vyvojove pracovniky rychle dostatkem obvodu na testovani a vyvoj. Poslou i kutilovi, jednak proto, ze ho tezko mohou odlisit od firmy, ostatne i ten kutil muze mit za tyden malou firmu a za rok vetsi, nebo - coz je mozna pravdepodobnejsi - kutila nekdo stejne drive ci pozdeji zamestna v oboru. Nepodstatna neni ani image firmy - to jsou ti hodni XY, co posilaji zadarmo vzorky, od ZW jsem si je musel koupit a jeste to trvalo dva mesice, vydridusi.

Tuto sluzbu poskytuji vyrobci, pripadne jejich zastoupeni, nikoliv distributori (obchodnici).

Takze jestli jde o malickost, vzorek asi dostanete z ON-semi stejne jako jinde. U drazsich veci musite ve vyrobci vzbudit nadeji, ze se mu to vyplati, a to tim verohodneji, cim drazsi vzorek chcete.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East