OT: free vzorky a dane

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:02:25 CET 2004

!!!!!!!! new cislo mobil:+420-608-383845  !!!!!!!
mobil stare cislo >0602-754781
ICQ:30909982
----- Original Message -----
From: Snail Instruments <snail@iol.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, May 18, 2001 1:08 PM
Subject: Re: OT: free vzorky a dane

> To zrejme vznika tim, ze vetsina lidi penize pred zdanenim vubec nevidi.
Mozna ani netusi, kolik procent z platu jde na odvody statu, a protoze to
stejne nemohou nijak ovlivnit, nema cenu se tim zabyvat.

> Asi presnejsi by bylo rici, ze firma (pokud si castku muze uplatnit jako
vydaj) to plati z nezdanenych penez, zatimco zamestnanec by platil ze
zdanenych penez.

> Bylo by ale mylne se domnivat, ze pro firmu je to prijemne prekvapeni, ze
vlastne usetrili na danich! Vetsina firem o teto 'vyhode' vi, v praxi ji
vyuziva uz od zalozeni a pocita s ni i do budoucna :-).