SW pro laserlink

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:02:20 CET 2004

On Tue, 22 May 2001, Ondrej Tesar - Boza wrote:

> Zdravim,
> rad bych se zeptal, jestli by mi nekdo nemohl doporucit nejaky SW (pro
> Win95/98) pro pripojeni na internet pomoci laserlinku ci podobneho
> pojitka. Jde o to, ze spojeni bude probihat pres seriove porty,
> ale pouze "po dvou dratech".
> A bezny seriovy port pouziva mnohem vice dratu, ne?

Neni nutne pouzivat signalizaci, ale na obou stranach musi byt zarizeni
schopna odebirat a zpracovavat byty tak jak jdou a zadny neztratit. Pri
rychlosti 115200 to muze byt 15000 byte/preruseni za vetrinu.

Vyhodou muze byt ten lepsi seriovy port s 16Byte bufferem, ale slysel
jsem ze windows ho pouzivaji nejak 'divne' snad ze si nastavuji vyvolani
preruseni az kdyz uz je bufer skoro zaplneny a pak maji malou rezervu
na obsluhu preruseni.

Mozna by jste si mohl mezi PC a pojitko zastrcit nejaky bufferovaci ATMEL
ktery by na smerem k PC delal i handshaking.