Eagle 4.03

Michal MEDEK Michal.MEDEK
Středa Březen 17 12:02:19 CET 2004

Jo! Mne to taky hlasi takovouhle chybu. Dela to od verze 4.02 a pisou,
ze je zmenena struktura souboru, ale ani slovo o tom, jak to opravit.
Podarilo se mi prekovertovat jen jedinny soubor. Dival jsem se, ze to ma
opravdu nejakou zmenu v hlavicce souboru .sch a .brd. Mozna by byla nejaka
cesta prevest schema a desku do .scr a potom ji nacist do nove verze, ale
stejne nevim jak.

Zdravim Michal

P.S. Jeste ze to jejich dema nedelaji...