COM po WinNT drive:lpt vo winNT...

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:02:19 CET 2004

COM porty pod WinNT jsou v pohode, spise se jedna o chybu programatora
aplikace (temer vzdy). Bohuzel win3.x a Win9x (Me) tyto chyby netrestaji
a sami se tim staraji o pady OS (tedy samy sebe).
Pro COM pod WinNT neni treba zadneho driveru, ten je jiz v systemu
a ma celkem rozumne API pro ovladani z aplikace.
Problemem je zminovany LPT port, kde je skutecne potreba IO kernel
driver, ktery zpristupni IO porty pocitace aplikaci.
Kdesy jsem na netu widel tyto dricery, ale opravdu si uz nevzpominam
kde.

	Slavek