Manual k Octek HIPPO 10 - L

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:02:17 CET 2004

On si Octec vubec se zakaznickou podporou velkou starost nedela. Za muzejni
kousky poklada zrejme i zakladni desky ktere vyrabel pred rokem a pul, ktere
neumeji HD > 8GB a upgrade BIOSu pro ne proste neexistuje. Zakladni desky
HIPPO 10 a vetsina HIPPO 12 zase neumely rok 2000. Novy bios pochopitelne
zase neexistuje (Eprom bych si vypalil). Kdejaka staricka 386 mi rokem 2000
prosla, ale nejlepsi a nejnovejsi 486, ktere mam na roku 2000 skoncily -
proste skandal.

Ja to vyresil jednoduse - cokoliv od Octecu mi uz nesmi do baraku.

	Martin - OK1UGA