reseni - RE: Podavac v HP6L

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:02:14 CET 2004

Zdenek Dvorak wrote:

> yo, mam trik, ktery jsem obcihl v autorizovanem HP servisu.
> Vezme se tvrda mazaci guma (prodava se kombinovana dvojguma - pulka mekka
> bila a pulka tvrda seda) a tou se to normalne pregumuje (kolecka a pripadne
> ty packy dole). Pokud trvas na vymene taxe ty kolecka a packy dole daji
> koupit jako kit u Tribar Pha, 02-3116232

 Na vsetky gumove problemy existuje specialna tekutina
od firmy Gestetner http://www.gestetner.at ale tuto
tekutinu v internetovej ponuke nemaju. V kazdom pripade
je na tej stranke kontakt na nich.

 Tato firma je aj v Nemecku, zial dnes neviem zistit
presny nazov tej tekutiny, lebo v Rakusku je sviatok.
Ak by bol zaujem, mozem zistit zajtra.

 Ta tekutina zregeneruje perfektne stvrdnutu gumu, oni
to pouzivaju na tlaciarenske pogumovane valce. Ja s tou
tekutinou mam fantasticky dobre skusenosti, daju sa s
nou opravit aj popraskane tonove kladky, alebo
nefungujuce kontaktne folie dialkovych ovladani. Tou
tekutinou cistim aj videohlavy s vynikajucim vysledkom.
Ked nezaberie Videospray, ani nechet, tak tato tekutina
zaberie urcite. Jediny problem je, ze najmensie balenie
je 5 litrov a stoji (stala asi pred dvoma rokmi - ked
som ju naposledy kupoval - 800 sulingov.

--
b w d