SW pro laserlink

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:02:12 CET 2004

Tak uz se to vyresilo. Ja jen nevedel, ze se "Telefonicke pripojeni
site" da udelat i pres seriovy kabel.

Ondrej Tesar

tcc> Pokud se nemylim, melo by jit normalne pouzit TCP/IP pres seriovy
tcc> port. Nebo lze pouzit napriklad program Carbon Copy na
tcc> prorutovani serioveho portu a pak jen pouzit nejaky browser. Pres
tcc> dvou dratovy null modem to beha normalne.

tcc> Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
tcc> Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz