Podavac v HP6L

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:02:11 CET 2004

Hello Aleš,

čtvrtek, 24. května 2001, you wrote:

AP> Taky ze je posypanej kridou (nebo spis kaolinem). Zjevne jde o levny,
AP> spatne klizeny papir. To je na tiskarny uplnej mor!

Houbelec. Zjistoval jsem v papirnach, jak to s tim je, a firmy, ktere
se snazi vyarbet opravdu kvalitni papir pri rezani papiru na
rozmer ty piliny, ktere pri tom rezani vznikaji
dokonale odsavaji. Z nekvalitniho papiru to odsate neni, a potom se
ten prach usazuje vsude na podavacich, optice, atd.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313