Problem s ISA kartou

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:02:09 CET 2004

Ahoj vsichni,

Mam ISA SCC kartu - specialni karta pro pripojeni az 4 modemu pro Packet
Radio (Radioamaterska sit). Ve starem PC bez problemu fungovala. Koupil jsem
novy PC - MB QDI Kineticz 7B a toto PC pri zasunute SCC karte neni mozne
zapnout. Po stisknuti zapinaciho tlacitka kratce bliknou LED na celnim
panelu a pak se vse vypne. Zpusobeno je to tim, ze nenabehne signal Power
Good na konektoru ATX zdroje. Puvodni PC byl take ATX a vse fungovalo.
Vyzkousel jsem 4 jine (ruzne - ne SCC) ISA karty a se vsemi PC normalne
zapnu. Schema te SCC karty mam. Vsechny udalosti Wake on jsou vypnuty, Rucne
zapinat nastaveni ISA slotu jsem zkousel. Karta ma (mimo PC) odber cca 30mA.

A moje otazka zni - Jaka udalost na ISA slotu muze zpusobit to, ze nenabehne
signal Power Good ?

	Dik,

		Martin - OK1UGA