Problem s ISA kartou

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:02:08 CET 2004

Ja mam adresu tusim 300H a IRQ 5. Chapu, ze kolize zpusobi nefunkcnost
karty. Ale je mozne, ze by primo zpusobila to, ze se PC vubec nezapne ? S
kolizemi se setkavam casto, ale nikdy se mi nestalo, ze by znemoznila
zapnuti PC. Je pravda, ze po kolizi me zatim nenapadlo jit - spis jsem
hledal nejaky HW problem. Podivam se, zda neco nepouziva stejne prostredky -
je tam integrovana zvukovka. Ta by mohla mit stejne nastaveni.

	Martin - OK1UGA