Koax na 433MHz

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:02:06 CET 2004

Jo, ale ta antena se ziskem (treba) 16 dB udela pri vykonu vysilace 100W v
danem smeru ERP 4KW! To se musite odstehovat od jeho vysilace jeste
podstatne dal. Nepodcenoval bych to, navic kdyz ty moduly prijimaji kde co.
Souperit s 10 mW s necim co ma silu jako mensi rozhlasovy vysilac, to bych
nechtel. Pochopitelne, zalezi to na sirce pasma. Ale kdyz ty moduly maji pri
AM modulacni kmitocet max. 4 KHz a prijimac je siroky 300 KHz jen proto, ze
se nevi, kde zrovna coura vysilac i oscilator prijimace, asi se s tim neda
pocitat jako s plnohodnotnym pojitkem.
Andel