folie do inkoustovky

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:02:06 CET 2004

Prave ta emulze je tam pro tisk na inkoustovce potreba, aby se do ni barva
vpila. Jen jsem v ustalovaci odstranil z emulze slouceniny stribra, aby film
byl pruhledny. Belici lazen umi z vyvolaneho filmu prevest stribro na bromid
stribrny (to co je cerne je bile mlecne, jako u nevyvolaneho filmu). Kdyz se
to potom ustali bez vyvolani, ziskame ciry pruhledny film. To jen na
vysvetleni pro ty, co odjakziva foti digitalne a s chemii okolo fotek se
nesetkali. -:)))

Andel