OT vetracky

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:02:06 CET 2004

Podle me se prutok teoreticky zvedne, ale max. o nekolik procent a ma
smysl tak 2 vetracky za sebe. Jinak, jak uz tady nekdo rikal, jde spis o
principialni omezeni a moznost vetsi zateze pro motorek (proto max.2).
To zvednuti prutoku tipuju podle toho, ze zadny vetracek prece jen
nejede na 100% a uz vubec na limity dane vyrobcem. Kazdopadne to ale
neni reseni. Navic je nejspis v uvahu potreba brat nejake ztratove
turbulence, protoze pri navrchu prutokove trubice v ramu vetracku nebylo
pocitano s pripojovanim dalsich.

PS: Vice vetracku na jednom hrideli je uz samozrejme neco uplne jineho.
Da se to predstavit jako jeden vetrak s "hodne" lopatkama. Pokud se
nekrizi, zvysujes tlak, pokud se krizi, zvysujes prutok. Sam jsem si
takto delal odsavani, kdy jsem na hridel motorku navlekl 3 letecky
vrtule. Rozdil by znacny :-)

Berte to jen jako moje nazory, fyziku mam uz par let za sebou...
Aigor