zapojeni elektroniky v autech

belohrad david belohrad
Středa Březen 17 12:02:06 CET 2004

Vazeni,
nedavno tady probehla diskuze na tema elektroniky v autech. Nekdo tady
udaval nejaky rusky server kde byla spousta schemat. Muze mi prosim
nekdo poskytnout jeste jednou ten nazev serveru?

Mimochodem poznamka k hledani v archivu: nebylo by mozne udelat tam
prohledavani subj & temat prispevku nezavisle na tematu a casu? Proste
abych natukal klicove slovo a on vyhledal clanky ktere jej obsahuji. Moc
by to usnadnilo hledani. Neco podobneho maji na konferenci linuxu a
odpadaji jim timto zpusobem dotazy toho druhu ktery jsem tady vznesl.
Dik.
d.