Elegantni mereni otacek v aute

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:02:05 CET 2004

Nezda se mi to moc elegantni. Jak to funguje pokud je do odberu v palubni
siti zapojen cyklicky odber napr. sterace ??

lada

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Jan
Rehak
Sent: Wednesday, May 30, 2001 12:59 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Elegantni mereni otacek v aute

Hi All

Nedavno jsem v nejakem EDN videl Design Idea na mereni otacek v aute, pomoci
detekce spicek v palubni siti, ktere vytvari alternator auta pri pruchodu
polu
kolem civky.
Pocet spicek pak stacilo vydeli 2 nebo 4 (podle typu alternatoru) a ziskali
jste presne otacky motoru...
Meli to pripojene klidne na cigaretak...

Ale nepamatuji si jak meli zapojeny ten detekcni obvod a nemuzu to nikde
najit..
Mam dost silenej osciloskop krome vestavene PC karty (stacionarni PC) nemam
predstavu, jak mohou ty spicky vypadat...

Elegantni by asi bylo zjistit si na OSC tvar a napeti spicky z toho odvodit
prahove napeti a merit to jen nejakym komparatorem, ale nevim nevim, jestli
by
to takhle stacilo..

Nedelal jste s tim nekdo neco ???

Hezky Den