SMART Socket

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:02:03 CET 2004

Rozdil mezi 3.3V a 5V verzi karty je v jejim napajeni a pak v jejim tvaru
(kazda ma ukousnuty jiny roh). Potiz s 3.3V only verzi slotu by nastal v
pripade, ze by do slotu nekdo vlozil kartu 5V. Nevim jak je to udelane
uvnitr - mozna tem je prislusny roh pro 3.3V zaplnen a 5V tam proste nejde
zasunout, ale v kazdem pripade u obojetne verze jsem v datasheetu videl dva
pary kontaktu pro detekci, ktery roh je ukousnuty (podle toho se pak do
karty pusti prislusne napeti - to uz ale musi zajistit tvurce zapojeni).
Nekde doma mam z SSFDC fora stazene dokumenty pro navrh HW i okolo
obojetneho slotu a tam to bude vsechno popsane.

Mimochodem - ma tu nekdo kartu na 5V ? Nebo nekdo videl jeste dneska v
prodeji 5V verzi ?

V.Wagner

----- Original Message -----
From: Naprstek Jiri-R54332 <Jiri.Naprstek@motorola.com>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, May 31, 2001 9:32 AM
Subject: RE: SMART Socket

> Souhlasim s Vami, chceme-li to na experimentovani, melo by to byt co mozna
nejkompletnejsi a snadno pouzitelne. Ja bych se primlouval za DIL verzi, neb
se (alespon mne) snaz bastli nez SMD. Rozdil mezi verzemi 3.3V a 3.3V/5V mi
unika, ale jestli v 3.3V slotu z nejakeho duvodu nejde pouzit i 5V verze
(coz asi nejde), byl bych pro kombinovanou univerzalni verzi. Vyhazovatko se
pri vyvoji bude nepochybne hodit taky :-)

> Nemate nekdo zkusenost, kolik takova vecicka stoji alespon radove? Nikdy
jsem to nekupoval, takze nemam vubec predstavu :-)

> Jirka N.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.