Elegantni mereni otacek v aute

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:02:01 CET 2004

Proboha to snad ne? V MHB7770 nejake PLL? Potom by ale:
1. mazaci oscilator musel bezet furt a musel by mit oddeleny koncovy stupen
pro mazaci hlavu
2. musel by mit nejake nastavovani kmitoctu, nejspis nejakou civku se
sroubovacim jadrem. A potom spoustu dalsich veci. Skutecnost je takova, ze
pro mazani a predmagnetizaci je dvojcinny (symetricky) oscilator a pro
rizeni otacek je klasicky napetovy regulator se zapornym vnitrnim odporem. V
tom mono SP210 se v MHB7770 vyuzivaji obe funkce, ve stereo SM260 jen
oscilator.

Andel

> Mozna v te stereo verzi SM220 (?) ale v te klasicke mono, co se tak hojne
pouzivaly s pocitacema zadna optika nebyla, leda, ze by mi nekam zapadla a
rizeni motorku prebral zalozni obvod :-)) Fakt to tam bylo udelany takhle.
PLL bylo zaveseno na demagnetizacni oscilator, ktery v tom svabu byl taky.