OT: Re: SB Live!

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 12:04:51 CET 2004

> ...... u nas uz parkrat byli a procisli mi PC ( pouzivam k ovladani
svetel )
> jestli tam neco nenajdou. podle zakona na to pri maji pravo. ja tam zadny
> mp3 nemel, takze sem se po tom nepidil.

Nejsem pravnik, takze to nevim jiste, ale to ze na to maji pravo, je podle
me blud, kterym zastrasuji cloveka, aby je na to sam dobrovolne pustil a
oni tim dodatecne nasli dukazy proti nemu. Aby na to meli pravo, snad
musi mit soudni prikaz k prohlidce, ktery se vydava az na zaklade dukazu
a navic to musi udelat policie ne nejaci neradi z BSA/OSA a podobnych
"organizaci". I kdyz nevim jestli nejsou delane nejake rozdily mezi
kontrolou
osobniho a firemniho pocitace. Je o tom nejaka konference ?

#---------------------------------------#
  Tomas Drajsajtl
  Design Engineer
  CEDO, Central European Design Office