SB Live!

Miroslav Draxal evik
Středa Březen 17 12:04:50 CET 2004

Je to asi do jine konfery, ale pravo na to maji. kdyz by nemeli, tak by cela
OSA a INTERGRAM byli uplne na nic. jak by jinak zjistili, ze se hrajou
cernoty.  nemohou prijit k vam domu, ale na verejnou produkci ano.

			Mira

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Serych@Panska.CZ
Sent: Thursday, March 01, 2001 10:03 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: OT: RE: SB Live!

Kdo prisel a mel podle zakona pravo procisnout PC??? Podle me k tomu musi
byt povoleni na urovni cca povoleni k domovni prohlidce a to se snad
nerozdava na kazdem rohu. Mozna jsem ovsem spatne informovan. Je tu mezi
nami nejaky JUDrik, ktery by byl schopen k tomu dat kvalifikovanou odpoved?
Docela by me to zajimalo (i kdyz MP3ky jsou mi uplne burt a jeste vic je mi
burt jejich pousteni kdekoliv).

						Jakub Serych