komunikacny protokol Casio

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 12:04:50 CET 2004

Ja mam sice taky mobil s T, ale preci jenom je prijemnejsi psat na
diari (a navic ta T9 neni cesky). Bohuzel muj diar neumi tiskarnu, umi
pouze disketu (ale to by melo byt dost podobne). Problem je v tom, ze
ten diar ocekava nejakou zpetnou reakci, jinak zahlasi error. Takze by
to chtelo sehnat nejaky popis komunikacniho protokolu.

Miloslav Kazda
                             miloslav.kazda@volny.cz