komunikacny protokol Casio

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 12:04:50 CET 2004

1. muj mobil ma CESKOU T9
2. slyzel jsem story o lidech, ktery umi psat skoro stejne rychle na
mobilu (bez T9) jako na klavesnici; taky jsem slyzel, ze v materske zemi
Nokie porada souteze v psani SMSek na cas!
3. pripoustim, ze klavesnice je pohodlnejsi (kdyz "ji" stejne tahate s
sebou...)
4. myslim ze komunikace s nejakou pripojitelnou disketovkou nebude ani
nahodou tak jednoducha (jednodussi ani nemuze byt), jako se seriovou
tiskarnou
5. Radeji bych se preorientoval na jiny mobil (Nokia i Erricsson naji
chatboarch, uz dost telefonu ma ceskou T9), nebo na jiny diar ;-|

Pavel

--
Pavel Kriz <krizp1@cs.felk.cvut.cz>
http://www.gybon.cz/~pavkriz/crusader