Virus - prevence

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

Pokud to vedome k necemu nepouzivate, doporucuji to prave z duvodu hrozby
viru spise odinstalovat. Hledejte Windows Scripting Host nekde v Ovladaci
panely, Pridat/ubrat programy a mozna to tam bude pod soucastmi systemu. Mam
tu W2000 a navic to nemam nainstalovane, tak se nemuzu podivat uplne presne,
kde to je.

								Jakub Serych