Komunikace RS232/485 po LAN

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

Pouzivam, ale zatim nemam driver pro Windows, takze nechavam vykecavat mezi
sebou dve tyhle krabicky. Komercni verze bude na Amperu (vystavovat bude HW
server), jedny z prvnich zkusebnich kusu z predchoziho provedeni vcetne
popisu jsou na http://8052.lphard.cz. Cenove se ta dvojice do tech 7000 Kc
vejde.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)