PIC versus Atmel

Miroslav Draxal evik
Středa Březen 17 12:04:47 CET 2004

ja delam do obouch a to podle toho, jakej mi zrovna lezi na stole. oni sjou
vlastne stejny. periferie jsou dnes jiz stejne a ten instrukcni soubor je
jenom troch jinej. kdyz se na to podivate ze strany vyvoje nejake aplikace,
tak to udelate s atmelem i picem. takze nejaky boj je vlastne uplne na nic.
to mate jako s lidma. ta jejich rec je stejne nejlepsi. ale kdyz se naucite
treba anglicky, tak je stejne dobra cestina i anglictina.

s tou rychlosti to je taky vlastne na stejno. PICi podle novych katalogovych
listu ( jenom nektere mohou jit az na 100MHz)
soft je u obouch taky super

k tem bankam u picu. nekdy je to docela fajn ze je to rozhozeno na banky,
protoze kdyz se pristupuje treba ke konfiguraci I/O portu, taj se musi
prepnout banka, ono to taky muze byt brano jako bezpecnostni opatreni .( v
pripade ze vam zabloudi program )

			Mira