Atmel vs PIC

hugo2 hugo2
Středa Březen 17 12:04:47 CET 2004

Dobry den,

Az na nekolik malo vyjimek, ktere uvadely v podstate bezne
duvody pouziti, vetsina pouze bez "duvodu spinily druhou
stranu" - a myslim si, ze bez hlubsich znalosti.

Bylo by ale zajimave se dozvedet, zda nekdo neco delal
a behem vytvareni aplikace se se projevila takova vlastnost
procesoru (rychlost, pamet, instrukcni sada), ktera zabranila
nebo ztizila dalsi postup v aplikaci, nebo si po vytvoreni teto
aplikace rekl - to bych s timto procesorem podruhe nedelal.

Emulator by me sice zajimal, ale i profesionalni emulator me
zklamal z hlediska rychlosti pri odladovani komunikace
ATMEL - DSP, kdy se system tak zpomalil, ze DSP nepracovalo.
Diky bohu jsem spise zaveden na "dynamicke debugovani"
behu programu, ale nez na takovou kravinu prijdete.

Jiste si jsou v podstate pro bezne aplikace vsechny procesory
podobne a je pouze veci znalosti, dostupnosti, vkusu, zvyku
jejich vyber, ale kdyz dojde na lamani chleba .....
(napr. nedavna diskuse o rutinach pracujici v realnem case
pro 8051- dotaz pana Hanzala zda se 51 pro RT hodi, jaksi
zapadl bez odezvy )
Urcite by bylo zajimave prihodit i zkusenosti s jinymi procesory.

Pro amatera je jiste prinosem SW zdarma, ale je to pouze
jedno hledisko.
Kritika strankovani pameti bez uvedeni aplikace, kde to vadi
bohuzel neni kritikou.

Podelte se o zkusenosti                   H.KOTTAS