Problem s LPT

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:04:46 CET 2004

Možná to s tím nesouvisí. Já mam laser Minoltu a pamatuji si, že tam byl
háček při instalování resp. nastavení. Tuším, že se vše muselo tisknout jako
BMP (zaškrtnout políčko).

 Lada

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Ing.
Zdenek Hanak jr.
Sent: Monday, March 05, 2001 11:52 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Problem s LPT

Mam takovy problem, ktery se primo netyka hardware, ale mozna se tyka
paralelniho portu PC.
Nedari se mi instalovat (podotykam, zde dle manualu) drivery pro Win98
pro tiskarnu GDI tiskarnu Minolta. Po instalaci se sice podari vytisknout
testovaci stranku, ale pri kazdem dalsim restartu Windows se tiskarna
znovu (a la PnP) najde a od toho okmaziku zacinaji problemy (predevsim
v tom, ze netiskne - "chyba pri zapisu do LPT" apod.).
Problem je v tom, ze na jinem pocitaci take s Win98 ta tiskarna jede
naprosto bez problemu uz dlouho. Pri laboracich jsem zjistil, ze
nehraje roli AT/ATX, ani verze Windows, ani verze ovladace od Minolty.
Na WWW supportu Minolty jsem nic moc nenasel.

Napadlo me, jestli problem nemuze byt v paralelnim portu SPP/EPP/ECP.
Myslim si, ze ne, ale nema nekdo zkusenost, ktera by pomohla ?

Diky.

Zdenek Hanak jr.

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.