PIC versus Atmel

Pavel Smrcka smrcka
Středa Březen 17 12:04:46 CET 2004

> sirotnik.rastislav@slsp.sk wrote:

> Existuje aj verzia pre Win? Mne sa podarilo najst iba linuxovu verziu.

> Sirotnik

Pan Volker Oth udelal port avr-gcc pro MS-Windows,
pouzivam to cca 1/2 roku bez problemu (i "vetsi" programky s cca 10 moduly)
Najdete to na

  http://8bit.at/avr/

K cistemu assembleru bych se uz vracet nechtel :-)
(nezapomente si stahnout i patch na instalacni program).
Pry uz je k tomu i knihovna na plovouci carku, ale jeste jsem to nezkousel.
Mnoho zdaru.
Pavel Smrcka