Atmel vs PIC

Libor Lasota tatanka1
Středa Březen 17 12:04:45 CET 2004

>Pre mna je v prvom rade spolahlivost a kvalita, az potom su peniaze.

a  o par dnu pozdeji..

>Problem to zacne byt az vtedy, ked sa zacnu robit vacsie serie, napr.
tak 50
>000ks. To potom pride za Vami ekonom, ktoreho zaujima akurat to, ze
moze
>usetrit na 1 suciastke povedzme 20 halierov..

Ja tvrdim, ze kvalita i cena zaroven.. Nedelam sice zarizeni, ktere se
delaji v 50000 seriich, ale taky se nepovazuji za "obycajneho"
inziniera, ktery umi naflakat vsude ochrany. Tech titulu mam vic a ne
zbuhdarma.

Dale bych chtel jako reakci na prispevek pana s nazvem hugo2
podotknout, ze opravdu nemam hlubsi znalosti PICu, takze pokud muj
puvodni clanek vyznel jako spineni druhe strany, tak se omlouvam,
nebylo to umyslne a pouze jsem vyjadril svuj postoj k dane
technologii. PICy jako takove se naztrati, to je pravda, nicmene
nedavno mela nase firma problemy se shanenim Atmelu (i ceny sly
nahoru). Proc by mel byt Microchip odolnejsi proti podobnemu jevu?

Libor Lasota
Silicon Mountain, California u Jablunkova