Emulator 89Cx051

Mikro mikro.shw
Středa Březen 17 12:04:44 CET 2004

> [...]
> tez znaci jako simulatory), proc bych nemohl udelat totez. Takze
> fragment Vasi vety "v nejlepsim pripade pripravek pro rychlejsi
> ladeni" je v nejlepsim pripade prispevek do diskuse. Pravda je, ze
> moje zarizeni neumi prohlizeni registru za chodu a breakpointy (ne ze
> by neumel, ale ja jsem to neaplikoval v software). Na tyhle veci lze
> pouzit simulator softwarovy. Na druhou stranu vam to zarizeni umoznuje
> vyzkouset aplikaci v realne rychlosti, a to za cca 20 vterin po
> kompilaci. A to nekonecnekrat (data se ukladaji do SRAM 32kB). A za tu

Bez poznamek. Pilip s Bubenikem jsou tez jen obcane CR ale pochybuji, ze by
kvuli me
nekdo jel na Kubu.

> A na zaver jedna rada. Je to sice jasne ze zapojeni I/O vyvodu, ale
> clovek si to alespon pripomene.. Vsechny vyvody jsou opravdu haklive
> na cizi napeti vetsi nez Ucc a mensi nez Gnd - to neni plane povidani.

Tohle preci neni problem osetrit.

>  A jeste jeden tip. Pokud nechcete, aby nekdo precetl obsah Atmelu
> 89C2051 (pokud tedy neverite tem 2 lock bitum na uzamceni), staci
> pomoci 12V prepalit libovolny vystup brany P1. Programovani funguje,
> ale ten vyvod ma odpaleny vystupni budic toho jednoho pinu a tak
> vsechny bajty maji pri verifikaci a cteni ten bit nulovy - ale program
> jede bez chyby (vyzkouseno na nekolika kusech).

Ano, Atmely (x51) lze bez problemu odblokovat. Ale nezlobte se, pokud takto
zdestruuji pouze jeden
pin, tak je jen otazkou casu a znalosti ten program kompletne
zrekonstruovat. Konkretne s Vasim
"emulatorem" bez vedomosti za cca 1365 minut -> 22.75 hodin, se znalosmi tak
desetina.
To neni ochrana, ale pokus o vtip. No a vic pinu, zadny problem, jen s cim
pak bude ten nebohy broucek cvicit ????

PS. Nechci rozpoutat dalsi slovni prestrelku. Na toto tema koncim.