Atmel vs PIC

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 12:04:44 CET 2004

>>> Jiri.Libra@st.ms.mff.cuni.cz 6. březen 2001 4:05:45 >>>
  Zdravim
  Jeste jednou vsem dekuji za prispevky, netusil jsem, ze vyvolam takovy
rozruch :-)
  Jen se omlouvam, ze jsem zapomnel dodat, ze mam na mysli AVR. Docela me
totiz zaujal napriklad AT90S8535. 8K flash a 512 RAM a EEPROM, ADC, UART,
... me to prijde za 400Kc docela slusne vybaveni. Navic, pri 10MHz je jedna
instrukce hotova za 100ns. Libi se me ta instrukcni sada.

........ Jo vybavenej je dobre, ale k nesehnani.

  Mimochodem, netusite nekdo cenu procesoru ATmega...? Nikde jsem nenasel
zadny cenik.
  Jinak PIC zase vyhraje jinou soutez. Zna nekdo levnejsi cip s UARTem a
FLASH (nejak mam zatim odpor neFlash:), nez je PIC16F627? (GM 115Kc)
  A taky bych se chtel zeptat, zda nema nekdo v assembleru (nejlepe pro AVR)
rutinu na deleni? (Popr. prevod hexa<->deci?) Nasobeni jsem si nejak napsal
(12 instrukci, 8-88 tiku), ale na to deleni se mi nechce :-)
  A na zaver bych mel jednu prosbu, neni zde nakej PICar z matfyzu? Nejlepe
z koleji?

...... Nevim jestli najdes PICare ale nejaka PICa by se na kolejich urcite nasla.
Petr

Diky
Jirka Libra
email: Jiri.Libra@st.cuni.cz