Krystaly; Bylo:[RE]: keramicke rezonatory - shanim

Ing. Erik Mádle madlee
Středa Březen 17 12:04:44 CET 2004

Keramika se uz v Hradci asi nedela, ale krystaly ano.

Fa. se jmenuje Krystaly Hradec Kralove a.s.,
tel.: 049/541 06 87 (aktualni tel.)
mailto:krystaly@serverhk.czcom.cz
http://web.czcom.cz/pub/krystaly/ (telefony tam uvedene uz
ale neplati)

Vyrobi vam krystal presne podle pozadavku (frekvence,
harmonicka, paralelni/seriova rezonance, staticka kapacita..)
a to v jakemkoli mnozstvi, treba i 1 ks. Dodaci lhuta
cca 6 tydnu.
Je to asi nejsnazssi cesta k ziskani specialniho krystalu
u nas. Ceny pritom nejsou nijak premrstene - ja bral od
dvou typu po 1 ks, prvni stal cca 70 a druhy 150 Kc vcetne
DPH (podotykam ze to byly krystaly presne na miru, ktere
v GMku rozhodne nekoupite).
Dale delaji i krystalove filtry atd.

Erik Madle
LFUK-HK