Emulator 89Cx051

Mikro mikro.shw
Středa Březen 17 12:04:43 CET 2004

> Odpoved na zaver:
> Myslim, ze pokud budu chtit udelat rekonstrukci programu, ktery ma cca
> 2kB s tim, ze mi chybi jeden bit, je u instrukcni sady 51 a
> ruznorodosti dat ukol hodny tymu vedcu na dlouhou dobu. Ja osobne bych
> v tom pripade ten program napsal radeji cely znovu.

Dovolim si oponovat.
1. Prave vzhledem k instrukcni sade to az tak velky problem neni.
2. Nekdy jina cesta, nez zpetne inzenyrstvi (crack)  neni.

Tohle nepisu z pozice cloveka, ktery krade cizi programy, ale z pozice
ochrany firemnich produktu.
Momentalne vyvyjime novou generaci diagnostickych a lecebnych pristroju.
Bude se jednat o celou radu
pristroju s odstupnovanou funkcnosti a tim i cenou. Je nemyslitelne udrzet
"x" verzi HW nebo SW. Vsechny
pristroje budou vlastne plne verze se softwarove omezenou funkcnosti.
Üpgrade na vyssi verzi ma byt reseno
vymenou jakehosi HW klice. Pokud si uvedomite, ze cenovy rozdil mezi
pristroji je az 50,000,- Kc
a po svete jsou distributori, kteri berou rocne az 300 pristroju, tak se
taky asi zasmejete nad uvahou
ochranit produkt Vami popisovanou metodou. I kdyz pravdou je, ze to urcite
je dostatecna ochrana
pro bezny svab ve stavebnici za 1.500,- Kc.

PS: Pro PIC, AT89, AT90 a urcite i pro dalsi rady je mozne koupit
"programatory", ktere dokazi
zamceny procesor odblokovat.