LOCK na PICke

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 12:04:42 CET 2004

Da. Kdysi jsem na to videl navod. Popsal to nejaky Jugoslavec. Princip se zdal byt funkcni, ale nezkousel jsem to. Bohuzel pri cteni  LOCKnutejch PICu to znici jejich program, protoze algoritmus je zalozeny na zaklade programovani, ale pokud se cteni podari, tak to neni tak moc na zabavu.
Petr

>>> sirotnik.rastislav@slsp.sk 6. březen 2001 9:16:44 >>>
To vo mne evokuje otazku: Da sa nejakym sposobom precitat aj LOCKnuty PIC
(16x84)?
Sirotnik