powerdown

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:04:41 CET 2004

Michal Krestan wrote:
> O jakej slo problem ? Ja jsem si s tim hral a na pwr down jsem se nedostal na hodnoty v datasheetu ani nahodou. Jinak to nebylo zpusobeno zatizenim nejakeho I/O, protoze se to po pripojenem resetu a krystalu a napajeni chovalo porad stejne;-(
>
>                         Michal

Revize E (ktera se ted vsude prodava) ma chybu. Podle Atmelu zalezi na
poctu jednicek v adrese bajtu za instrukci MOV PCON,#2 - cim vic jich
tam je, tim vic to zere. V mym pripade to bylo asi 130uA. Revize F,
ktera tim netrpi, by se mela zacit dodavat letos v unoru, ale nez
prodejci vyprodaji sklady...
Revize se pozna na spodni strane, je tam nejaky petimistny cislo a za
nim E (tusim 16???E).
Kdyz jsem zkusil naznaceny reseni:
org 0xfd
mov PCON,#2
taxem se dostal na 34uA, takze vliv to ma, ale je to furt moc.
Jinak pri mereni doporucuju pockat tak 10s po PD, protoze tesne po PD se
u me dely s odberem divny veci.

  TomM