Dalkove ovladani

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:04:40 CET 2004

Ondrej Kvapil wrote:

> Jestli to teda neni tajne, tak bych byl strasne stastnej, kdyby jste mi
> mohli poslat schematka vysilace a prijmace (nejlepe i s plosnakem at nemusim

To bych bohuzel zatim nemohl, protoze prijimac teprve vznika a od
vysilace mam schema jen na papire (ale pokusim se s tim ve volne chvilce
neco udelat :-). V prijimaci bude asi 89S8252.
Vysilace asi budou ramcove stejny. Nevim jak kolega resi pamatovani
stavu kodu, ja to drzim v RAM a posilam procesor vysilace do PD (proto
jsem v konfere zminoval defektni procesory 89C2051 rev. E), odber cca
16uA, baterky 2xCR2032.

> vymyslet tu antenu, zatim nejsem v teto oblasti zbehly, ale dalkac si
> vyrobit chci). Nejlepe obou systemu jak bez plovouciho kodu (RR4) (zas
> takove zabezpeceni nepotrebuju, rozhoduje i cena), tak i s plovocim kodem

Princip kodu by se IMHO mel promitnout pouze do SW, takze cena by se
nemela moc lisit. Plovouci jsou oba, takze se musi resit zapamatovani
stavu, akorat jeden pouziva tajnej algoritmus a druhej tajny data.

> (atmelem).
>
> Dekuji Ondra Kvapil

Jak to budu dobastlovat, pokusim se nezanedbavat dokumentaci a nekam to
hodim. Zatim jsem si myslel, ze dalkace se dnes uz pouze kupuji a jedine
ja jsem takovej uchyl, ze si to bastlim sam.

BTW nevite nekdo, jak udelat co nejlepsi zdroj 5V do auta. Poradi
priorit:
1) odber
2) odber
3) odber