prosim poradte s I2C pro PIC16f877

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:04:38 CET 2004

At 11:19 8.3.01 +0100, you wrote:
>Mohl byste mi prosim nekdo poradit s komunikaci I2C mezi PICem (konkretne
>16f877) a EEPROMkou (24LC16)?

Predpokladam, ze se pouziva hw I2C v 16F877.

>Mam k tomu ruzny materialy, vyzkousel sem kde co, ale nejak se nedari. Proto
>jestli byste mel nekdo funkcni rutiny, nebo nejaky napady, na co si dat
>pozor, dejte mi prosim vedet. Uvitam cokoli.

Je dobre zapojit pull-up odpory a to na SCL i SDA. Asi dalsi v poradi by bylo precist si podrobne katalogovy list, prohlidnout obrazky.

>Taky mi ponekud unika vlastni adresovani ty EEPROMky. Nekde sem se docet, ze
>je to snad 1010xxx, kde xxx vybiraji banku, ale nevim. Diky za radu

Ty xxx se berou podle zapojeni vyvodu A0-A2, tim se da adresa eepromky modifikovat, takze muze byt az 8 stejnych pameti na jedne sbernici.

J. Hanzal