powerdown

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:04:38 CET 2004

  Zdravim!
  Ja som s tym mal tiez problemy, ale vyriesil som ich.
Tu je popis:
 1) Musite osetrit analogove vstupy P1.0 a P1.1 tak, aby pri
powerdown boli bud na Vcc alebo na GND. Je to sposobene tym, ze
tieto vstupy su sice analogove, ale sucasne aj digitalne a pri vstupnej
hodnote nikde medzi Vcc a GND to vela odobera (CMOS vstup). Ak
vyuzivate tieto vstupy ako analogove (ako som to mal aj ja), tak
musite zabezpecit odpojenie vstupneho signalu a pripojenie pull-up
(alebo pull-down) na analogovy vstup. Ja som to riesil bud
mutiplexorom (analogovym) alebo tranzistorom MOSFET. Toto
prepnutie musite urobit pred vstupom do powerdovn-u.

2)  Dalsie znizenie odberu som dosiahol pripojenim rezistoru asi
10Mohm z pinu XTAL1 na GND. Toto ma svoju pricinu v tom, ze pri
powerdown-e prestane pracovat oscilator, a vtedy je XTAL1 ako
vstupny pin - kvaziplavajuci s nedefinovanou hodnotou medzi Vss a
GND. Rezistorom 10Mohm tam "vnutime" napatie mimo velkeho
odberu CMOS vstupu (GND). Hodnota rezistora musi byt dostatocne
velka - taka aby neovplyvnila funkciu krystalu (preto tak vela -
10Mohm , menej som neskusal, lebo 10Mohm stacilo). Inak este
odporucam zemnit kryt krystalu.

  Dufam, ze Vam to pomoze - dost som nad tymto know-how badal
(az na to, ze som to potom ohladom analog. vstupov nasiel v
datasheete - treba citat !!!) a teraz mam odber uplne super - cca
20uA pri 5V napajani.

  S pozdravom
                              Igor

-------------------------