dos & joliet format

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 12:04:36 CET 2004

Videl jsem stromecky na ISA i PCI, a to dohromady na jednom plosaku. Kdysi
jsme meli desky do znackovych pocitacu a ty meli tyto kombinovane stromecky.
Konektor na MB byl vsak neco jako EISA slot. Patrne jedny konektory na ISA a
druhe na PCI ? Nedavno jsem videl u jedne firmy IBM pentia a pri pohledu
dovnitr jsem tam videl opet tyto stromecky. Do utery se na to podivam a
napisu do jakeho je to slotu a jestli jsou k mani. U mne se mozna najde par
kousku stromecku do ISA slotu. Cca za 100 a pokud mozno osobni odber v
Praze.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz