Tachometr-upresneni

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 12:04:35 CET 2004

	Nestaci, problem je v tom, ze pokud z toho chci alespon trochu
kalibrovatelne zarizeni, tak bych si mel pamatovat namerene hodnoty po
prevodu na metry (desitky metru, apod.).
	Pokud nebudu pocitat pulsy softwarem a pouziju k tomu 16ti bitovy citac,
obcas precteny a prepocitany, tak v nem po nize navrhovanem prepoctu musi
minimalne zustat zbytek po prevodu. Takze napr. najedu 4000 pulsu. 4
kilometry pripoctu do tachometickych pocitadel, 292 pulsu musi v citaci
zustat.
	A to merime na kilometry, pozadavek byl na 10 metru, coz je 9,27 pulsu na
jednotku. Takze kouzlo toho algoritmu, je opravdu v tom, ze po 9,27 pulsech
da povel k inkrementaci pocitadel. Resp. obcas po 9 pulsech, obcas po 10
pulsech, v prumeru ale po 9,27.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)