4-wire seriova eeprom

Tomas Censky censky
Středa Březen 17 12:04:34 CET 2004

On 10-Mar-01 Snail Instruments wrote:

>Ja bych se toho experimentovani nebal - vzhledem k tomu, ze 8 nozicek je mozne
>zapojit na 8 vyvodu pouze 8! cili 40320 zpusoby, staci chvilka pajeni a je to.
>Sehnat katalogove listy a porovnat zapojeni vyvodu by rozhodne byla vetsi
>prace :-)

No prave, kde mam sehnat katalogovy list k CAT35c202, kdyz na svejch strankach o
 tehle pameti neni ani zminka. Psal jsem jim tam mejl, samozrejme nikdo neodpove
del.

Krome toho, ja se experimentovani nebojim: napajeni najdu snadno a pak je to uz
jen 6! cili pouhych 720 moznosti, a to, jak jiste uznate se uz snese. Pajim rad.

P.S. A ted tady jeste nekdo psal, ze to neni SPI, ale microwire ...

Tomas Censky, Katedra letadel, Karlovo namesti 13, Praha 2
E-Mail: Tomas Censky <censky@sgi.fsid.cvut.cz>
Date: 12-Mar-01
Time: 15:11:28