PCI stromecek a regulator otacek ventilatoru

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:04:33 CET 2004

> Jestli existuje PCI stromecek jsem se tady uz asi ptal...
> Nekdo tady taky stavel MP3 prehravac na bazi PC a pouzil ve zdroji
> regulator otacek... v kterem AR to bylo? Mam jich tady sice hromadu,
> ale tech regulatoru tam bylo vice a v kazdem 'druhem' AR to
> vylepsovali. Nejlepsi by bylo ten ventilator uplne vyndat...

Ja jsem si zreguloval vetrak jednim tranzistorem BUZ10, jednim NTC
termistorem 47K mezi G a +12V a odporem (trimrem) mezi G a S. Tim trimrem
jsem nastavil, aby se pri 35 st. (kdyz termistor drzim v ruce) prave zacal
vetrak rozbihat. Uz to funguje cca 2 roky a jeste jsem hasice nevolal. Jo a
ten termistor musi byt dal od toho fetu, aby se od nej neohrival.

Andel