PCI stromecek a regulator otacek ventilatoru

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:04:33 CET 2004

   Zdravim!
  Presne takto som to aplikoval uz do niekolkych PC a je to tam uz
aspon 3 roky. Akurat namiesto MOSFET som pouzil Darlington
NPN - lepsie definovane napatie B-E oproti MOSFET (myslim
opakovatelnost vyroby).
 Ale v predaji su uz hotove regulatory - takze sa s tym neoplati
stracat cas.

S pozdravom
                     Igor

-------------------------