autoradio kenwood KRC - jak do servisniho modu? jak zapnout RDS?

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 12:04:28 CET 2004

pred casem jsem si tu stezoval, ze mi ukradli z auta radio a zbyl mi jen
changer. Dnes se mi v zastavarne podarilo koupit jine radio Kenwood
KRC-458L, ktere s tim changerem chodi. Bohuzel pozde jsem zjistil, ze to
radio NEUMI RDS (pritom je to sqely model s elektronickou tape mechanikou a
plnou vybavou a alfanumerickym displejem s RDS popiskama). Protoze se dela
jeste verze R (misto L) a ta RDS ma, tak pevne verim, ze je to jen otazka
nastaveni a ze ta RDska pujde zapnout v nejakem servisnim menu, pripadne
propojkou nebo tak.

Nevite nekdo jak na to? Jak se dostat do servisniho menu?

tisicere diky za pomoc, chaos