Vyber monitoru ...

David Burda d.burda
Středa Březen 17 12:04:28 CET 2004

Tak kdyz uz tu probirate ty monitory tak bych mel jedno VELKY varovani a to
NEKUPOVAT monitor 17" od LG n provedeni s USB nabem (typ monitoru je s xxxx
Plus). Kdyz sem kupoval monitory v minulosti (vetsinou od CTX) tak se pravda
nekdy stalo ze byl treba obraz sisatej a nesel zkorigovat pres menicka ale
po reklamaci to uz vetsinou bylo OK. Ted sem si kupoval tu 17". Napred mi
omylem privezli verzi bes USB a ta NEmela problemy. Pak se jako omluvili (od
Mironetu) ze jednotlive verze s a bez USB neroslisujou a dostal sem monitor
s USB. No katastrofa. Behem 15 minut po zapnuti se obraz rostahoval do stran
asi o 4 mm na kazdy strane a zaroven driftoval nahoru vertikalne asi o 3 mm.
Po "ustaleni" zustal horni okraj prohnuej o cca 2 mm (ve stredu proti
rohum). Do kanclu kde se pusti rano a vypina vecer to asi moc nevadi ale
kdyz k nemu pridu vecer a zapnu tak nechci cekat 15 min. nez se mi ukaze
liska :-((((((.
Takze reklamace, dostal sem dalsi kterej delal skoro to samy ale uz nemel
prohnuti horni strany.
Takze reklamace, dostal sem jinou verzi ktera NEmela v menicku moznost
dostavovani jednotlivejch rohu obrazu takze se to muselo dohanet strasnym
ladenim a stejne zustavali strany zvlneny ale rozehrivani bylo uonceny do 5
min tak sem si ho nechal.
!!!!!!!! Ted (po 14 dnech) se najednou zase po.., teplota obrazu (barev)
sama od sebe zacala skakat z extremu do extremu takze na bilim pozadi to
byla celkem pekna podivana :-)))))(neco jako barevna hudba BEZ hudby).
Mirnym poklepanim do stran monitoru to lze ovlivnovat !!!!!!
Takze ted cekam kdy dostanu 4. monitor a uz chci bez USB a modlim se aby to
byl ten prvni bezproblemovej.

Pouceni : Kdyz uz neco funguje tak se toho pokud mozno nezbavovat