Monitor

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:04:27 CET 2004

To nevim, ale myslim ze ne. Pokud ano, tak se nespousti ovladacem. Je to
FUNAI asi 4 roky stara a proti znamejsim znackam byla tehdy dost levna.
V te reprobedne mam 2xARN6604 a s tema 2 metrama od TV jsem to asi prehnal.
Je to asi 1,5 m. Co mne ale nejvic dorazilo, kdyz jsem mel vytazenou predni
desku s reprakama a byla oprena o monitor, tak ten monitor sel jakoby nic.

Andel